Rendszeres olvasók

2010. július 4., vasárnap

6.fejezet

6. Cicababák

Pár hónap elteltével

Zene- és tánckart alapítottunk. Cicababák lett a csapat nevünk. Eleinte csak a suliban táncoltunk, aztán mentünk az kis rendezvényekre is. Most úgy állunk, hogy én Rebecca vagyok a csapatvezér, de nem én akartam, de csak így mehettünk kisebb rendezvényekre, mert volt egy szabály. A legidősebb személynek be kellett tölteni már a tizenhatot. És mivel csak Én voltam tizenhat, így Én lettem. A telefont, MSN-t és az írást szüneteltettem. Írni írtam, de nem ment olyan gyorsan. Végül elkezdődött az újabb tanév és immár nyolcadikosként ülhettem végig az órákat.
A magyar tanár elolvasta a történeteimet. No, comment.
A kémiát még jobban megszerettem. Végre vettük a kötéseket. És nem voltak unalmasak. Sokat kísérleteztünk… az elején. Aztán az osztály kitett magáért és vége lett a kísérleteknek. Kár.
A tovább tanulásról kérdezgettek. Amire én mondtam, hogy színésznő illetve énekes és táncosnő.
Több klipünk is megjelent. Volt olyan is ami a suliban játszódik. Noémi és Én énekeltünk. Persze a többiek is megszólaltak, de inkább mi énekeltünk. A telefon nem csörgött. És kezdtek hiányozni a barátaim, a szüleim. És tudat alatt (és fölött) tudtam, hogy Én tehetek róla. Erre írtam egy számot Show Me Love címmel. Persze még senki sem tudott róla, de én titkoltam el. Arra gondoltam, hogy másnap Noémivel majd elénekeljük.
Megcsörrent a telefonom.
- Haló!
- Rebecca… - a nevemet mondta, de a hangja kíntól gyötört volt.
- Jennie. Mi… Mi történt?
- Peter. Nem tudom, hol van. A telefonját nem veszi fel. Azt mondta, hogy ma korábban jön haza.
- Biztosan mindjárt otthon lesz. Ne izgulj.
- Rebecca… azt hiszem… - a vonal megszakadt.
És tudtam jól mit akart mondani Jennie. Nemsokára megszületik a kistestvérem. Tárcsáztam, de nem Jennie-t sem Peter-t, hanem Kellan-t.
- Haló?
- Kellan! Rebecca vagyok.
- Szia! Mi az?
- Peter hol van?
- Itt. Kicsit elhúzódott a megbeszélés
- Szólj neki, hogy…
- Nyugi.
- Jennie.
- Várj. – hallottam, hogy keresi, Peter-t aztán kimondja a bűvös nevet: Jennie.
- Most megyek, de majd hívlak.
- Rendben. És köszi.
- Szia!
- Szia!
Összeestem a szobában. És a telefont szorongattam a kezembe.
A percek csak múltak.
Végre megszólalt a telefon.
- Na?
- Nyugi. Jól vannak.
- Huh.
- Képzeld, ha hiszed, ha nem kislány lett.
- Ezt a szerencsét. Ahhoz képest, hogy egyszer azt nyilatkozta, hogy a háromgyerekeseknek lett teremtve a világ.
- Hát, igen. Ahhoz képest.
- És mi a neve?
- Bianka Rebecca Facinelli. És Peter megváltoztatta azt, hogy miért Rebecca.
- Igen? Mert eredetileg az első lányáról kapta volna a második nevét.
- Azóta megismert téged.
- Komoly?
- Majd küldünk képeket. – ennél a mondatnál már nem bírtam visszafojtani a sírást. A könnyeim csak csorogtak az arcomon végig…
- De mit csináltatok? A megbeszélés.
- BD-s ügyek.
- Értem.
- És könyvek és filmek.
- Filmek?
- Igen. Megvalósítunk néhány fanficet.
- Éljen! – mondtam már nevetve.
- Az elsők között. – ,,Ezeket nem szabad elmondanod Kellan.” – Bocsi, de Ash.
- Semmi baj. De lehet, hogy novellákat is megfilmesítünk.
- Hát… Hol lehet szavazni, hogy novellát és, hogy melyiket?
- Miért? Melyik novellát szeretnéd látni?
- Apai szeretet a címe és nagyon jó. Nem hosszú a szövege és tök jó.
- Azt én is olvastam. Tényleg jó. Majd beszélek az érdekedben.
- Köszi. És puszilom A…Jennie-t és a kicsit. Jah és Peter-t.
- És én?
- Jut eszembe. Neked barátnőd van. Mit szól hozzá, hogy Szerelmemnek szólítasz?
- Nem tud róla.
- Amiről nem tud, az nem fáj neki.
- Igen. – a hangja elhalkult a vége felé.
- Szia… és téged is puszillak.
- Szia! Én is téged.
A beszélgetés végén a hangjában szomorúságot, fájdalmat és bűntudatot éreztem. És tudtam, hogy nem szerette volna, ha felemlegetem neki, de muszály volt. Tudnom kellett az igazságot.

A napok teltek és Én vártam a poharakat.

Egy keddi nap jött egy levél, hogy fáradjak be a postára, mert szállítmányt hoztak nekem. Majdnem beleugrottam a postás ölébe, de a fura nézése megakadályozott, helyette csak egy köszönömöt mondtam és adtam neki egy autogramot.
Vidáman mentem a postára.
Elég sok poharat kaptam az tény. És tényleg mindegyik szereplő. Sőt. Volt mindegyikből olyan pohár, amin Én is rajta voltam. És volt olyan, amelyiken a Cullen család, de Vérfarkasok és Volturi és a párosok. Csak néztem. Egy külön rekeszben a barátnőim részére kunyerált poharak voltak. Egy dobozban kaptam és az volt ráírva, hogy pohár.
Haza vittem és kibontottam, hogy megnézzem és becsomagoljam az ajándék poharakat.
Hivatalos voltam még ma egy ballagásra. Plumy ballag és Livi.

Felöltöztem és stoppoltam. Egy számomra ismeretlen autóból egy annál ismerősebb férfi szállt ki.
- Mióta…
- Ne kérdezd. Elvihetlek?
- Huh. Persze.
- De nekem azt mondták, hogy ne álljak szóba idegenekkel
- Semmi vész, csak elviszlek és onnan majd…
- Ne! De Volvo?
- Valami baj van?
- Nem csak Twilight. – ennél értelmesebb mondatot nem tudtam volna kinyögni.
- Gyere.
Beszálltam és már csak utaztunk a ballagás helyszíne felé.
Az úton beszélgettünk az ismerőssel. Elmesélte, hogy látott a TV-ben. Mire én csak mosolyogtam.

A ballagás nagyon szép volt. Végre oda jutottam a barátnőimhez, de az én kis poharaimmal jelentéktelennek tűntem a többiek nagy virágai és plüssei között.
- Sziasztok!- köszöntem és megöleltem Őket.
- Szia!- mondták egyszerre.
- Én olyan jelentéktelennek gondolom az ajándékomat, ennyi virág és plüss között.
- Mond, hogy nem virágot vagy plüsst…
- Nem. – szakítottam félbe Plumy-t.
- Akkor jó. – mondta Livi nevetve.
- Én ezt hoztam nektek. – mondtam és átadtam az ajándékokat. Gyorsan kibontották és amint meglátták tátva maradt a szájuk.
- Köszi. – ugortak egyszerre a nyakamba, aminek az lett a vége, hogy mindhárman a fűben feküdtünk.
- Nincs mit.
- Autogramos.
- Igen. Limited Edition. – mondtam viccesen.
- De, hogyan?
- Ajándék.
- Köszi, köszi, és köszi.
- Jó elég. – mondtam és meghallottam egy férfihangot.
- Bocsánat, hogy megzavarom ezt a…
- Fűben fetrengés. – segítettem ki.
- Igen azt. De mennünk kéne. Nem mintha nem maradnék, de a szüleid.
- Miattuk nem kell aggódni. Elengedtek. – ránéztem és láttam, hogy más miatt akar elmenni. – De nem is emiatt…
- Nem, de ha itt maradunk, akkor a kocsi… Nem mondtad, hogy ennyi Twilight fan van itt.
- Bocsánat. – megfogtam a kezét s felhúzattam magamat.
- Haza vigyük a barátnőidet is?
- Nem lehetne…
- Mit?
- Esetleg cukrászda?
- De, de akkor menjünk. – Plumy és Livi csak néztek, hol egymásra, hol rám.
- Gyertek. – mondtam és magam után húztam Őket.
Egyenesen a kocsihoz mentünk, ahol egy kisebb tömeg volt. Nem csodáltam. Egy fekete autót én is szívesen nézek. De a Twilight fanok inkább a Volvo miatt jöttek bámészkodni. Sokan kérdezgették, hogy honnan van…

A cukrászda után haza vitt a kedves ismerős. Megköszöntem és vidáman mentem a géphez, amit gyors mozdulatokkal be is kapcsoltam. Levelem nem jött viszont MSN-en már vártak rám. Kellan volt aki a személyes üzenetében a tudtomra adta, hogy keresztapa lesz és, hogy jöjjek fel MSN-re: ,,Éljen nem sokára keresztapa leszek. Szerelmem gyere fel MSN-re. Kérlek! Pleas! Láttalak a TV-ben.”

Majomember üzenete:
Szia!

Szerelmem, alias, Cherry nevet változtatott erre: Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse…

Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse… üzenete:
Szia! Gratulálok a keresztapasághoz.
Majomember üzenete:
Köszi. Jó a neved. Várj. Felhívom Peter-t és megmondom neki.
Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse… üzenete:
Ne! *boci szemel*
Majomember üzenete:
Késő. Mindjárt felhív. Amúgy nagy voltál a TV-ben. Nekem a Twilight-os és a sulis tetszett a legjobban.
Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse… üzenete:
Örülök. Pillanat. Hívnak. *gonosz nézés*
Majomember üzenete:
Oké. Addig nevet változtatok.

Elmenetem és felvettem a csörgő telefont.
- Haló!
- Szia! Carlisle Forever?
- Igen. Tegnap megnéztem az Eclipse-t, de már rág eldöntöttem, hogy ez lesz a nevem.
- Szerintem tedd be elé, hogy Mrs. Cullen.
- Jó ötlet, de most Kellan is nevet változtat. Kíváncsi vagyok.
- Igen. Ezért mondtam.
- Félek.
- Nem kell.
- Akkor nem félek. – mondtam nevetve.
- De… Kellan azt mondta már tudod. De Én azért szeretném a bocsánatodat kérni. – abban a pillanatban beugrott miért kér bocsánatot.
- Semmi baj, csak váratlanul ért.
- Meghiszem. De azok a poharak, amiket Kell csak a kezünk alá tolt és utasított. Ash sokat nevetett rajta. Nikki, pedig nem értette, de aztán Ő akata először aláírni az összeset.
- Meghiszem és Egoista.
- Hát… igen. Ezen nem gondolkoztam, de most, hogy mondod.
- És, hogy van a kis… lányod? – kérdeztem a ,,lányod” szónál elhúzva.
- Szerencsés vagyok?
- Igen. Sikerült összehozni egy újabb lányt.
- Nem baj. Lányos apuka vagyok és leszek.
- Nem is kicsit.
- Tényleg Kell kérdezi, hogy megnézted-e a dobozt.
- Dobozt? Ja, igen, vagyis nem.
- Azt mondja: nézd meg.
- Ott van?
- Mi vagyunk a…, a Cullen villában.
- Még mindig eladó?
- Aha.
- Okés. – abban a pillanatban volt egy érzésem, hogy nekem meg kell vennem. – Csak, mert azt hittem már megvette valaki Annyi Twilight fan van…
- Igen, az van. Majd meglátjuk.
- Majd nézelődöm, hátha van valaki aljas, aki meg akarja venni. – mondtam.
- Aljas? Nem rossz, majd nem engedjük be.
- Kérhetném, hogy Carlisle hálószobájába ne menjetek be?
- Persze, de miért? Ja. Oké.
- Na megyek, majd még beszélünk. Úgyis ott vagytok… Hányan is?
- Mindenki.
- Értem… Akkor majd beszélünk.
- Ha Kell odaenged. – mondta nevetve, de valami csattanást hallottam. – Megdobott. Fiam ezért szobafogságot kapsz.
- És vadászni elmehet?
- Még gondolkodom rajta. De tartsd meg a titkot.
- Oké. Van kedved csatlakozni a Cullen családhoz? - ,,Hé. Nem ér. Most…”
- Mit árultál el?
- Semmit. Tetszik a történeted, de a friss…
- Tudom, de most a tánc meg az ének…
- Felkerültek az előbb képek. Te vagy rajta két barátnőddel egy Volvo kíséretében.
- Meglehet. Az előbb voltam ballagáson és…
- Volvo…
- Nem az enyém. Nekem egy Mercedes-em van, de a márkáját csak Angyalnak mondjuk.
- Az szép autó.
- Az.
- Most is te mész a TV-ben. De ez egy amatőr felvétel. Ezt még nem hallottuk. Show Me Love.
- Twilight.
- Igen a szöveg.
- De a Freind or Foe is.
- Igen. Jó a hangod.
- Köszönöm.
- De most megyek, mert Emmett mindjárt megdob megint. És vadásznom kell.
- Kire? Mire?
- Esme-re.
- De…
- Nyugi, de muszály beszélnem Esme-vel. Hisz a feleségem.
- Oké. Szia!

Visszasiettem a géphez.

Majomember nevet változtatott erre: Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen.

Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. üzenete:
Szia! Milyen a nevem?
Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse… üzenete:
Várj. Nevet változtatok. Amúgy jó.
Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. üzenete:
Oké.
Carlisle Forever. I Love Emmett. Eclipse… nevet változtatott erre: Cherry: (L) Emm (L) Yes! I'm your Mrs. Cullen.
Cherry: (L) Emm (L) Yes! I'm your Mrs. Cullen. üzenete:
Tessék.
Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. üzenete:
IGEN!!! (L)
Gratulálok! Mikor lesz az esküvő? Rosalie nem tudhatja meg... (by: Alice)
Cherry: (L) Emm (L) Yes! I'm your Mrs. Cullen. üzenete:
Igen, igen.
Köszi. Nem tudom. Kérdezd meg a bátyádat. Rosalie…
Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. üzenete:
Mit nem tudhatok meg? :@ (by: Rosalie)
Nem fog semmit csinálni. (by: Alice)
Csak Emmett nincs biztonságban. Amúgy gratulálok, és Szia! (by: Edward)
Kíméljetek. *nyugalom* Miért vagyunk Emmett MSN-jében, ha nekünk is van? (by: Jasper)
Cherry: (L) Emm (L) Yes! I'm your Mrs. Cullen. üzenete:
Menjetek a saját MSN-etekbe. Kérlek. Emm változtass nevet. Túl hosszú XD (L) *boci szemek*
Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. üzenete:
Rendben.

Emm: (L) Cherry (L), will you marry me? You'll be my Mrs. Cullen. nevet változtatott erre: Emmett. Emm. Mr. Cullen

Orákulum bejelentkezett.

Orákulum nevet változtatott erre: Alice. (L) Jazz (L)

Jazz bejelentkezett.

Jazz nevet változtatott erre: Jazz. Világfájdalmas képű szöszi. (L) Alice (L)

Stregoni Benefici bejelentkezett.

Stregoni Benefici nevet változtatott erre: Carlisle.

Esme bejelentkezett.

Buta bárány bejelentkezett.

Mazohista oroszlán bejelentkezett.
Rosalie bejelentkezett.

Cherry: (L) Emm (L) Yes! I'm your Mrs. Cullen. nevet változtatott erre: Cherry. Mrs. Cullen


Mazohista oroszlán üzenete:
Szia-sztok!
Cherry. Mrs. Cullen üzenete:
Hello!
Mazohista oroszlán üzenete:
Mi még nem ismerjük egymást, de a gondolataid máris a fivérem körül forognak.
Cherry. Mrs. Cullen üzenete:
Attól, mert Téged nem ismerlek, még lehetek szerelmes.
Carlisle üzenete:
Edward. Nem értem miért baj, ha…
Mazohista oroszlán üzenete:
Emmett csak kajaként gondol rá.
Carlisle üzenete:
Esme, kedvesem. Hol vagy?
Esme üzenete:
Itt. Miért kerestél? A gyerekek mondták.
Mazohista oroszlán üzenete:
Anyu! Ne! Kérlek!
Esme üzenete:
Edward! Nem kell nézni a gondolataimat és akkor nem látsz olyat, amilyet nem akarsz.
Cherry. Mrs. Cullen üzenete:
Carlisle. Kérdezhetek valamit?
Carlisle üzenete:
Persze.
Cherry. Mrs. Cullen üzenete:
Lehet egy vámpírnak és egy embernek gyereke?
Carlisle üzenete:
Nem tudom. Nem találkoztam még ilyennel.
Edward, Bella. Lehet, hogy késik az esküvő.
Buta bárány üzenete:
Miért? Most már biztos?
Alice (L) Jazz (L) üzenete:
Igen. Sajnos.
Cherry. Mrs. Cullen üzenete:
Kár.
Emmett. Emm. Mr. Cullen üzenete:
Cherry! Nézd meg a dobozt.
Cherry Mrs. Cullen üzenete:
Jó. Pillanat.
Jazz. Világfájdalmas képű szöszi (L) Alice (L) üzenete:
De akkor addig gyakorolhatnánk.
Alice. (L) Jazz (L) üzenete:
De hát fogunk holnaptól.
Carlisle üzenete:
Milyen harc?
Alice. (L) Jazz (L) üzenete:
Jön a Volturi és gyakorolni kell.
Rosalie üzenete:
Na, megint. Most is Bellácskát védjük?
Carlisle üzenete:
Rosalie! Bella Edwardhoz tartozik
Rosalie üzenete:
Emmett meg hozzám. De el fog hagyni. *sír*
Esme üzenete:
Ne sírj kicsim.
Nekem most mennem kell.
Sziasztok!
Rosalie üzenete:
Sziasztok, Én is megyek.
Cherry remélem találkozunk.
Carlisle üzenete:
Én is megyek. Emmett, Alice, Jasper, Edward, Bella Ti is gyertek, mert sok lesz a számla.
Alice. (L) Jazz (L) üzenete:
Sziasztok!
Jazz. Világfájdalmas képű szöszi (L) Alice (L) üzenete:
Sziasztok!
Buta bárány üzenete:
Sziasztok!
Mazohista oroszlán üzenete:
Hello!
Emmett. Em. Mr. Cullen üzenete:
Sziasztok! Szia, Cherry!

Emmett. Em. Mr. Cullen kijelentkezett.

Esme kijelentkezett.

Carlisle kijelentkezett.

Alice. (L) Jazz (L) kijelentkezett.

Jazz. Világfájdalmas képű szöszi (L) Alice (L) kijelentkezett.

Buta bárány kijelentkezett.

Mazohista oroszlán kijelentkezett.


Kiléptem én is. Aztán tényleg megnéztem a dobozt.
Elkezdtem kipakolni is csoportosítani őket.
Aztán találtam valamit.

4 megjegyzés:

  1. Te jó ég!!!
    Hát erre én nem i találok szavakat?! :O XD
    Mert sz oké, haegyet kéne kiveséznm, de most egyszerre hármat???!!!
    Hogya ménykübe csináltad te ezt??? XD
    NEKEM MÁR EGY FÉL FEJEZETET kész kínszenvedés megirni, rre te tessék: rögtön hármat is hozol!!!

    Nah már most, hogy a lényegre térjek!
    Eszméletln és lélgezetelállitó volt mindegyik rész!!!
    És hogy én is meg Livi is külön szerepet kaptunk...(L)
    Még poharat is!!! (L) XP
    De a ami nem semmi, hát az az, hogy ... XD
    Peter-nek még egy lány?! Úristen, hány van mostmár???
    Ha jól számolok...akkor, van Rebecca, Luca, Lola, Fiona é Bianca???
    Te csajos legalább egy fiút adtál volna neki :D:D:D
    Meg ezek a MSN beszélgetések... LOL
    Emmett nem véletlenül a kedvencem, vagyis Kellan :D
    Meg azok a nevek...:D "Stregoni Benefici"
    Honnan szedted??? XD
    Fúúú...
    Nem is tom, mit mondjak még...
    A kétségtelen, hogyiszonyatosan várom a folytatást! XD
    Igaz, hogy most kaptunk 3 fejit, de ebből a storyból nem elég!!! XD
    NAh asszem én most egyenlőre kimeritettem mgam, ami akommentelést illeti, ha majd még vmit akarok, akkor úgyis irok! XD
    Millió Pussszancs :D
    (L)(K)(L)(K)(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Akkor válaszolok sorban a kérdésekre.
    1. már megválaszoltam MSN-en(a hogy csináltad ezt)
    2. Csak azért, mert annyira vicces (lánya született)
    3. Ez tényleg a beceneve (Stregoni Benefici)
    4. Elkezdtem a 7. fejit.

    És Ti. Ti vagytok. A kedves ismerős, pedig egy rég nem látott személy. Remélem idén látom még.

    Poharak és minden....ááá a saját történetemet százszor elolvasom mielőtt publikálom. Aztán a kellő humorral megfűszerezve és kész.

    Na majd még írom tovább, de előtte Rebirth és A család... aztán Rebecca megy egész nyáron.

    VálaszTörlés
  3. Szijjaaa Szökém!!
    Röviden:
    Nagyon büszke vagyok rád!!!!*ölel*
    Ügyi vagy és olyan jól írsz hát és igen enyhén kibövitted azt mait küldtél de nem baj xD SZUPPER LETT csak így még jó sokáig ^^:D:)(L) <3
    puszancs cejiiii(L)<3^^

    VálaszTörlés
  4. Szya!!
    Nagyon jó volt ez a rész is.Nagyon várom a következő részt,az is biztos ilyen jó lesz.

    VálaszTörlés