Rendszeres olvasók

2010. július 4., vasárnap

5. fejezet

5. Eclipse élménybeszámoló, avagy kérések özöne

Az alvásból semmi sem lett. Helyette mindenki elkezdett írni. Élménybeszámolót. Én sosem szerettem beszámolókat írni, de ebbe szívesen kezdtem én is. Persze a lányok megkérték, hogy majd ha készen lesznek, tegyem már fel a blogba. Mondtam nekik, hogy jó, de akkor majd le kell gépelni. Inkább ne mondtam volna. A következő pillanatban mindenki odament a nagy géphez. Én elővettem a Laptopomat. Aztán valaki mondta, azt hiszem Emese, hogy Ő hozott Laptopot. Mindenki kíváncsian nézett rá. Aztán a következő pillanatban leült mellém. Én addig, amíg a többiek nézték Emesét, hogy Ő hozott Laptopot leültem a földre és bekapcsoltam a gépem.
Aztán sorban kerültek elő a Laptopok. Volt valaki, aki még a szomszédba is átment (bár elég messze kellett szaladnia), hogy kölcsön kérjen egy Laptopot.
A szoba (a nappali) közepén ültünk öten az ölünkben egy-egy Laptoppal. A nagy gépnél hárman írtak egymás után.
Miután mindenki végzett feltettették egy-egy pendrive-ra és oda hozták nekem.
Sorjában tettem be a pendrive-okat és olvastuk, hogy ki mit írt.
Emese: tele Jasper.
Noémi: tele Jacob.
Fanny: tele Jacob.

És végül Én: tele Carlisle és Emmett, de Jasper-t sem kíméltem, mert Ő tényleg nagyon sokszor volt az Eclipse-ben.
Senki sem lepődött meg a másik tömeges kedvenc írásánál.
Mikor már ott tartottam, hogy az első beszámolót felteszem a blogba megszólalt a beszámolóm tulajdonosa, hogy mi lenne, ha tennénk be képet is a kedvencről.
Újabb kérés. Szuper. Na mindegy. Mondjuk nem is olyan rossz ötlet. Carlisle és Emmett…
- Ez a kép jó lesz. – mondta Noémi, aki az utolsó előtti volt. Én voltam az utolsó.
- Rendben. Még véletlenül sem hasonlít a többi Jacob-os képre. – mondtam nevetve és közben elmenttetem a képet.
- Köszi, de én most megyek aludni.
- Rendben én is megyek… mindjárt.
- Ok.
Feltettem Noémi beszámolóját és ,,képét”. Aztán kerestem egy képet, amin lehetőleg Emmett és Carlisle vagy Peter és Kellan voltak. De nem igazán találtam megfelelőt. Bekapcsoltam az MSN-t (ezzel megszegve az ígéretem) és megnéztem ki van fenn. Kellan fent volt. Aztán eszembe jutott náluk most lesz este. Ahhoz, hogy kiszámoljam hány óra nem volt erőm se kedvem. Mielőtt gyorsan kikapcsolhattam volna Kellan rám írt. Én meg mondtam neki, hogy majd ma este beszélünk, de most vendégek vannak nálam. Rögtön írta, hogy jó, csak szeretné már olvasni az Én élménybeszámolómat. Tudtam, hogy miről beszél és megígértem neki, hogy felteszem, mindjárt csak nem találok képet. Megkérdezte, hogy milyen kéne. Elmondtam neki. Egy ideig nevetett aztán küldött egy képet. Hálás voltam neki. És megköszöntem. Elbúcsúztunk. Kikapcsoltam az MSN-t és feltettem a képet s élménybeszámolót.

Aznap este az Eclipse-ről álmodtam. Túl sokat Jasper-ről, de a harc jelenetek és a Love nézés. És…

Másnap reggel arra keltem, hogy valaki vagy inkább valakik beszélnek telefonon.
- Ki az?
- Valami fanatikus, aki azt mondja, hogy Kellan-nak hívják.
- Adjátok ide. – anyám, de legalább nem ismerték fel a hangját.
- Hallo!
- Hallo! Mi az?- kérdezte nevetve.
- Ne nevess. Most keltem fel. Miattad. Amúgy beszélni akartam veled. Hogy tetszik a beszámoló?- kérdeztem incselkedve.
- Hát meg kell, mondjam, te nemcsak a történetíráshoz van tehetséged.
- Mond ezt a magyar tanáromnak. – a lányok a hátam mögé jöttek és úgy hallgatóztak. Jól hallhatóan.
- Hallom a csajok a hátad mögött hallgatóznak.
- Milyen jó a hallásod. – mondtam, amire Ő megsértődött.
- Hát, jó.
- Ne! Kérlek! Nem úgy értettem, de megcsikiztek.
- Jah az más. Akkor még beszélhetünk.
- Örülök. Működik a fényposta?
- Nem tudom. Megnézem. – hallottam, hogy nevet és kicsit távolabb megy, majd visszajön. – Nem. Sajnos. Minek kellett volna?
- Nem tudom. Téged akartalak itt is látni.
- Akkor gyorsan megjavítom.
- Oké.
- De… Nálatok van Twilight menü. – ez inkább volt kijelentés, mintsem kérdés. – Kár, pedig küldtem volna mindenkiről egy poharat.
- Milyen mindenkiről?
- Hát mindenkiről van pohár.
- Ott. Itt csak Bella, Edward és Jacob-os pohár van. Sőt… míg ott a Cullen ékszereket meglehet bárhol venni, itt csak nagyon ritkán találsz. – a hátam mögül hangzott a kérdés: ,,Ott?”
- Nem hisznek… Az erős túlzás, hogy bárhol, de vannak kivételek, akiknek tényleg bárhol van, de ez nagyon ritka. Akkor eltetek neked mindegyikből. Valami kívánság?
- Igen. Lenne. Amúgy értem mire gondoltál a kivételek szónál.
- Sejtettem. Mi lenne a kívánság?
- Autogram. Mindenki azt, amelyiken rajta van. És van egy kedves barátnőm, akinek most lesz (majd jövőre) a ballagása és neki szeretnék kérni egy Edward-os poharat autogrammal.
- Értettem. Fel is írtam. És a lányseregnek, akik ott vannak?
- Nem tudom. Talán egy Jasper-es… - ránéztem Emesére.
- Autogrammal. – fejezte be a mondatomat.
- Igen. És mikorra várható a csomag megérkezése?
- Ma feladom, ha…
- Találkozol velük.
- Biztos, hogy találkozok velük. De tudod, lehet, hogy csúszik a BD.
- Miért?- és a mögöttem levő személyek is ezt mondogatták- Menjetek már és egyetek, majd megyek én is.
- Nem nekem mondtad. Mármint az egyetek részt.
- Igen.
- De legalább elmentek.
- Igen. Szóval. Miért késhet?
- Mert nem találunk Tanya-t.
- Ez… baj.
- Igen, de… nagyon fogsz haragudni.
- Miért?
- És nemcsak rám.
- Na. Mondjad már!
- Peter, Jackson, Ashley és Én… bevittünk egy képet a Summit-hoz.
- Igen? Lehet, hogy meglesz Tanya?
- Lehet. Azt mondták, hogy még tárgyalnak.
- De ez jó hír.
- A Te képedet vittük…
- MI? Ti nem vagytok normálisak. Most mit csináljak? Holnap leszek tizenhat. Még tizennyolc sem vagyok. Az a Tanya idősebb. És… Úristen!
- Nyugi. De amúgy pont a Te korosztályod. Ahhoz képest, hogy tizenhat éves vagy elég komolyan nézel ki. Szerintem jó lennél Tanya-nak.
- Majd meglátjuk. De, ha nem sikerül…
- Szerintem neked nagy esélyed van.
- Beszéljünk másról.
- Rendben. Tényleg tetszett az Eclipse?
- Igen. Amikor üldözték Victorát. Esme and Carlisle amikor megtalálják Bree-t. Az annyira Love.
- Kevered a magyart és az angolt. Ez tetszik.
- Örülök. De most megyek mielőtt még visszajönnek. Majd este beszélünk. – mondtam és nehezen akartam elválni a telefontol.
- Szia! Majd hívlak.

Lementem a konyhába és megálltam az ajtóban. A konyha közvetlenül a nappaliba nyílt.
Dübörgött a zene és a lányok táncoltak. Beálltam én is és énekeltem a szöveget.
Azután fáradtan, de mégis energikusan leültünk és beszéltünk… órák hosszat beszélgettünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése